یازدَ

گاهی بین بودن و نبودن، رفتن و اومدن رو انتخاب می کنم.این اخلاق بد رو اعصابِ خودمِ.

 ولی خُب، باید خودم رو تحمل کنم، چون تنها کسی ام که می تونه این کار رو انجام بده.

دَ

به نام تو شروع شد... تمام این سقوط اجباری. 

نُ

این قسمتی از زندگیه منِ در حال حاضر. باید قبولش کنم. آدم باید از پس مشکلات بر بیاد،آره، مخصوصا این مشکلی که من دارم. هر شب این مشکل رو تو دستم می گیرم و یه نیگا بِش می ندازم. به اینکه تاریخ انقضاش نگذشته باشه.اوهوم، کنسرو رو میگم.شام هر شب. 

برید پای مادرتون رو ببوسید.

هَش

اینا شونه اس، باسکول نیست... .بی خیالش شو.

هَف

بس کن مرا ... .

پنج

بیا مرا ...

ماساژ بده.

چار


I can't tell you why i'm breaking down



Anathema-lost control

دُ

به نظر من سایت بلاگفا یه عذر خواهیِ رسمی به من بدهکارِ، مطالب مهمی نوشته بودم.

یک

- ببخشید، ولی من آدم کله خری هستم.

= یکی باید جلوی این کله خریت رو بگیره خب.

- ولی من از کله خریم همیشه سود کردم ... .

صفر



 Start