صدُ چِل


 


اگه زندگیم رو به هزار بازه زمانی مختلف بخوام تقسیم کنم، تک تک این بازه های زمانی، من دچار تغییر شدم. شاید بخواید بگید این طبیعیه ولی من میگم گسترده تر از طبیعیه ولی تنها چیزی که تو تموم این بازه ها تغییر نکرده علاقه شدید من به فیلم و سریاله. هرچی که فکر می کنم میبینم منظم ترین بخش زندگی من هارد اکسترنالم و فولدر سریالم تو لپتاپمه. به قدری مرتب که گاهی می رم توش گشت می زنم و به خودم افتخار می کنم. خب بالاخره این ریز خوشیا لازمه. از این قضیه استفاده می کنم و سریال Fargo که سه فصلش پخش شده رو معرفی می کنم. سلسله جنایات در قالب یه کمدیه خاص. کارگردانی فوق العاده که مطمئنم هر بازیگری که تو این سریال بازی کرده حداکثر توانی بوده که کارگردان های این سریال تونستن ازش بیرون بکشن. یعنی از این بهتر راه نداشته که بتونن بازی کنن. این سریال بدون شک جزو پنج سریال اولم می تونه باشه. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.