پنجا اُ دُ

می خوام راجع به یه انیمیشن صحبت کنم. بالاخره بعد از سالها یه فیلم فوق العاده دیدم. وقتی این فیلم رو دانلود کردم به هیچ عنوان انتظار این رو نداشتم که با انیمیشن Wall-E رقابت کنه. ولی تونست این کار رو انجام بده و چه بسا جایگاه بالاتری رو بدست بیاره. من نمی دونم ایده این فیلم به ذهن کی رسید اولش. ولی از همین تریبون می خوام اعلام کنم که اون فرد یه نابغه هستش و بهش تبریک میگم بابت انیمیشنی که مطمئناً سالها جزو رتبه های برتر خواهد موند. شاید وقتی این فیلم رو شروع کنید به دیدن، با خودتون بگید این؟! ولی کافیه فقط شروع بشه. درگیرتون می کنه. باعث میشه فکر کنید. باعث میشه حس کنید. باعث میشه به بهترین نحو به این برسید که زندگی همینجوری هستش که این فیلم میگه. چیزی رو میگه که من سالها سعی دارم به دور و اطرافیانم بگم ولی حرفِ من کجا و شاهکارِ Inside Out کجا. 

اونایی که می خوان این فیلم رو ببینم ازشون میخوام این فیلم رو با حداقل کیفیت 720p blu-ray ببینن.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.